Çatışma Yönetimi Eğitimi

Çatışma Yönetimi Eğitiminin Amacı : Şirketlerin karmaşık ve yoğun yapıların bir sonucu olarak, çalışan ve ait oldukları grupların kendi iç dinamiğinde ki çatışmalar pek çok şirket için yöneticilerin en çok zamanını alan hususların başındadır.Bu durum işletme verimliliğine de önemli ölçüde etki etmektedir.Çatışma yönetimi eğitimi programında, yöneticilere, çatışmaların ortaya çıkış unsurlarına göre nasıl ele alınacağı konusunda bir bakış açısı kazandırılması ve departmanlar arası çatışmaların çözümlenebilmesi için psikolojik ve tekniksel desteği nasıl sağlayacaklarını anlatılarak, çatışma yönetimi konusunda becerilerinin geliştirmeleri  ve mevcudu nasıl geliştireceklerini gösteren yol gösterici bir eğitim amaçlanmaktadır.

Eğitimin Hedefleri :
Çatışma Yönetimi Eğitimi sonunda, eğitime katılacak olan bireyler;
Grupların çatışma içinde ki yeri ve kaynağını tanımlayabilecek,
Çatışmaların varoluş  nedenlerini analiz edebilecek ve çatışma nedenlerini çözümleme konusunda ki gerçek teknikleri  kullanabilecek,
Çevrelerindeki kişilerin iş hayatı ve özel yaşantılarındaki duygularını kontrol etme yetkinliğine ulaşabilecek,
sorunlara karşı gerçekçi yaklaşımları sağlanmasını ve şirkete yeni vizyon yaratmaları ve bağlılıklarını artırmasını sağlayabileceklerdir.

Eğitimin Şekli :
Katılım düzeyi yüksek bilgi paylaşımı,
Farklı çatışma durumlarını çözümlemek için vaka analizleri,
Değişik ve farklı çatışma durumlarını analiz etmek için örneklemeler ile grup çalışması yapmak.

Hedef Kitle : Şirket içi İlişkiler arası çatışmaları anlamak, çözümlemek ve yönetmek için gerekli bilgi donanımına sahip olmak isteyen Yönetici ve yönetici adayları.

Süre : 8-16 saat

Katılımcı Sayısı : 15-20 kişilik gruplar halinde.